michiko

ja mis edasi sai

leave a comment »

Mul on nii palju infot ja ma olen muudkui ahminud endasse lehekülgi siit, sealt ja kolmandast raamatust ja tegelikult on mul isegi mind ennast hämmastavalt selge arusaam praegu suurest skeemist seoses “Stepihundi” ja Jungi arhetüüpide ja kõige niisuguse toredusega, aga viimased kolm tundi on mul vahelduva eduga ikkagi writer’s block ja choke vaheldumisi peal. Samal ajal mul on üllatavalt vähe paanikat võrreldes sellega kui paanikattekitav mind homme ees ootav tegelikult on (või vähemalt oleks olnud vaid mõni aeg tagasi). Reaalsuses ma olengi täpselt selline olnud nagu ma eelmises postituses kirjeldasin, loen ja avastan ja uurin suure naudinguga. Isegi oma lemmik guilty-pleasure telesarjade uusi osi pole jõudnud ära vaadata, sest ma ei malda. Mu janu teadmiste järele on olnud liiga kannatamatu, et raatsiksin aega kuigi palju kulutada.

Täna käisin pärast loengut ja ostsin selle “20. sajandi mõttevoolude”-telliskivi lõpuks ära ja koju sõites bussis lugesin ja avastasin muudkui asju, mis siit ja sealt igasugu mu mõtte-päevakajaliste teemadega seotud ja mus võttis jällegi võimust see imeliselt inspireeriv tunne, kuidas kõik teemad on omavahel igatpidi seotud. Ja põnevus, mis tuleb neid seoseid jälgides, see on nii mõnus.

Ma istusin seal bussis ja järsku ma olin nii hingetuks võtvalt õnnelik. Ma tundsin suurimat tänutunnet, et ma saan olla just siin ja praegu. Et ma saan elada seda elu, mis ma elan ja õppida just seda. Filosoofia teeb siiani seda, mida tegi ta minuga keskkoolis. Paneb mind põlema, elama, eufooriat tundma. See toob mingi SÄRA nagu oleks see mõni puuduv kild, mis lõpuks paika lükatakse ja kõik tundub jälle terviklik. Keskkoolis oli ka nii, et me üksikud filosoofiatunnid täitsid mind mingi kehas ringi voolava mõnuga, ja pärast neid tunde ma sisemiselt lendlesin mööda koolikoridore.

Ma ei tea, kas ma vahepeal ei märganud seda või võtsin seda enesestmõistetavalt, olin juba harjunud selle tundega või milles asi, aga praegu on tunne, et vahepeal see eufooria ei löönud nii tugevalt. Muidu ma ehk ei märkaks ta praegust kohalolu nii selgelt. Võib-olla oli asi mingis kvaliteedis või meelestatuses, või polnud ma lihtsalt päris nii otseselt samal lainel. Hea oli küll, aga praegu, oo praegu on nii et ma istusin seal bussis nagu õndsus ise ja lugesin ja suurest õnnetundest tulid pisarad silma. Ilma naljata.

Aga praegu ikkagi, mida tund edasi, seda kõhedamaks pisut läheb. Ma natuke usaldan seda; ma saan aru, et kui kogu info ja mõtted tunduvad veel suur segane struktureerimata kogu, siis on kõhe olla hoolimata rahustavast teadmisest, et info on olemas. Ikka tundub nagu midagi ei oleks, sest .. ei ole ju. Ette näidata pole midagi. Peaski pole veel selge, mis teemagruppe täpselt käsitleda. Ma pole kunagi ühtki ettekannet teinud, huvitav küll, aga ma olen kõikidest seminaridest ja loengutest seni läbi tulnud ja ühtki pole teha vaja olnud. Isegi koolis ei tulnud meil midagi ettekande mõõtu välja andvat teha. Rääkimata siis sellest, et ma vähemalt kolmveerand tundi peaksin rääkima.

Mul on mida rääkida, aga sellest pole veel erilist kasu, kui ma pole sellele pädevat struktuuri andnud. Niisiis.. aga siinkohal ma praegu tahan lõpetada. Mul oli vist vaja käsi soojaks saada ja jutt jooksma, ja nüüd kui see on saavutatud, üritan jutuhoo asjakohaseks muuta.

mul on nii palju infot ja mul tegelikult on päris sort-of mind ennast hämmastavalt selge arusaam hullust skeemist seoses stepihundi ja jungi arhetüüpide ja kõige niisuguse toredusega, aga viimased kolm tundi on mul vahelduva eduga mingi writer’s block ja choke peal. ühest küljest ma hämmastan ennastki, kui kenast ja naudinguga ma olen kõike seda lugenud ja uurinud ja kogunud. mul pole paanikat, kuigi mind homme ees ootav on väga paanikattekitav. kuigi mida tund edasi, seda kõhedamaks siiski on läinud. ma ei tea

Written by michiko

Kolmapäev, oktoober 6, 2010 kell 1:25

Lisa kommentaar

