michiko

muna-või-kana teadus

leave a comment »

Ma olen hääletades tõsiselt hakanud kaaluma varianti, et peaks omale välja mõtlema alternatiivelu, mida rakendada kui auto peale võtjad mult mu tegevuste kohta küsivad. Lihtsalt selleks, et vältida neid veiderebamugavaid olukordi, mis aeg-ajalt tekivad kui inimesed üritavad aru saada, miks ma filosoofiat õpin, mida filosoofiatudengid teevad, ja mis kõige keerulisem – mis saab filosoofiatudengist, kui ta lõpetab. Kelleks sa siis saad?

Kilomeetripostid vihisevad mööda. Nagu sellest vähe oleks, et olen üksik blondiin võõras autos, ei, lisaks sellele saab minust mingi kummaline sigrimigriteadustega tegelev uurimisobjekt. Kelleks sa siis saad? Kilomeetripostid. Filosoofia, mida te seal tegelete.. kas see on nagu “kumb oli enne, kas muna või kana”, jah? Aa, ei, ma tean küll, sa siis hakkad psühholoogina tööle? Ei? Aga kui sa filosoofina palgatöö peale ei saa, miks sa seda  üldse õpid siis?

Kilomeetripostid.

Mida ma ütlema peaks? Et ennast arendada, et mõtlemist õppida? Sest huvitav on? Et see ülikoolis filosoofiatudeng olemine praegu on hea eluetapp, mille käigus tundma õppida ennast, maailma, mõtlemist ja oma kohta selles, et kujuneda, kombata ja vaadata, kuhu ma selle kaudu jõuan? Bla blaa blää, mull mull?

Üsna tõenäoline on, et kui need küsimused juba sellise suhtumisega esile kerkivad, siis selles õhustikus on need vastused sama vähe rahuldavad kui algne küsimustetekitaja ise, nii et need vastused.. neist pole selles hetkes mingit kasu. In this context, it would only make me seem and feel like an awkward douche.

Nii et ma naeratan, mõtlen kuidas ma siia olukorda jälle sattusin  ja annan enda üle irvitavaid ebamääraseid vastuseid, mille sisu ma hiljem enam ei mäleta. Seejärel jälgin reaktsioone.

Written by michiko

Esmaspäev, august 16, 2010 kell 1:18

Lisa kommentaar

