michiko

jahesooja malbetuulelise suveöö unenägu

leave a comment »

Ma nägin unes Armastust ja see oli nii erakordne, et ma rääkisin selle erilisusest teiste inimestega selles samas unenäos. Mu armastus-unenäos oli hetk, kus ma hakkasin esimeste ettejuhtuvate inimestega rääkima sellest, et “appi, kujutad ette, ma olen praegu Armastus-unenäos!” ja seejärel me arutasime nende inimestega selle erilisusest ja sellest Armastusest kuni mu Eriline Teine naases ja me jätkasime oma armumise mängu selle Armastuse tähe all.

See oli armastusunenägu ja ma olin sellest täiesti teadlik, et ma näen und; ma sain aru, et see pole mingi niisama tavaline unenägu; ma tajusin ära, et selle une näol on mu kätte sattunud midagi Erilist. Ma tajusin selle kõik ära ja selle võrra nautisin ma oma unenägu rohkem (ma isegi jagasin oma vaimustust juba unenäo sees teiste inimestega), aga see polnud lucid dreaming. Kuid oli mis ta oli.. seal oli Armastus. See oli unenäotäis kauakestvat kõikvõimsat soojust, ma olin täis Ar-mas-tust, ja see oli kõige võimsamalt ilusa tundega unenägu mul ilmselt pika aja jooksul. Selle unenäo meenutamine võtab praegugi õrnusest tummaks ja hõljuvaks.

Written by michiko

Neljapäev, juuli 29, 2010 kell 1:27

Posted in naudingutaju

Lisa kommentaar

