michiko

kujunduskammitsaist

leave a comment »

Mulle ei sobi mitte ükski wordpressi blogipõhi. Ma armastan wordpressi telgitagust rohkem kui blogspoti oma, see on ilus, puhas, mugav, ei hakka silmadele, toimib läbimõeldult jne, aga tõesti, mind nii häirib, et ma lehekujunduse detaile ise oma suva järgi muuta ei saa. Bloggeris on lihtne, kõike saab muuta, kogu liivakast on avatud. Siin saab seda vaid tasulise variandiga. Olemasolevas valikus on wordpressil küll aina rohkem taustu, kuid mu valikut piirab juba ainuüksi see, et suur enamus on väga kitsad. Ma tahan suuri pilte panna, vähemalt 700px laiuses, mistõttu minu jaoks jaoks jääb valik väga tillukeseks. Ning see alles jääv valik.. ma just ükspäev käisin need kõik läbi ükshaaval ja igaühes on midagi valesti. See praegune on kõige vähem vale. Aga kõige vähem vale ei tähenda, et see oleks õige. Alustades kas või sellest, et kommenteerimislehele saamise link ei ole postituse lõpus, vaid pealkirja all. Kes enam viitsib otsima minna, kui kommenteerimisnuppu postituse lõppu jõudes justkui polekski? Ja font ja selle suurus ja reavahed ja.. oeh. Ma ei tea. Ma veel olen lootusrikas, et äkki nad ikka hakkavad vaikselt suurendama valikut laiematest põhjadest.

Written by michiko

Kolmapäev, juuni 30, 2010 kell 11:02

Lisa kommentaar

