michiko

puudu

leave a comment »

Ma olen hakanud varem ärkama ning eile juhtus midagi, mida pole ammu juhtunud – hakkasin poole ühe paiku öösel tugitoolis lugedes suikuma, sest mul tõesti oli uni ja väsimus. Unerütm hakkab juba vaikselt välja nägema nagu mõne tsiviliseeritud inimese oma. Koos refleksidega, õhtune väsimus ajab varem voodisse. Aga sellest ei piisa. Hommikud jäävad ikka ja jälle liiga lühikeseks. Ma tahaks palju kirjutada, lugeda, mõelda, õppida, ma tahaks… Ma pean alles 12neks kooli minema, aga ikka, need hommikud on nii kuradi lühikesed. Ohkama paneb.

Written by michiko

Kolmapäev, märts 17, 2010 kell 12:38

Lisa kommentaar

