michiko

inspireerivad hommikumõnud

leave a comment »

Vaikne sisemaailmne aeg on. Arengud ja muutused toimuvad ja ma tajun neid instinktiivselt, mõnulen taju puhtuses, vaikselt. Ma vist üritan praegu leida põhjendust sellele, miks ma nii harva siia kirjutan. Ühest küljest ehk ongi asi selles, et lihtsalt on selline periood. Kogumisaeg. Teisest küljest on ilmselt asi lihtsalt laiskuses või mugavuses, millele ma kuidagi paremini kõlavat põhjendust üritan leida. Aga praegu ei ole aeg magamiseks, elu on siin ja praegu. See ei peatu, kui ma silmad kinni panen. See, et ma ei näe aega käest voolamas ei tähenda, et ta ei voola, mis teeb minust mõnes mõttes lihtsalt ignorandi. Nii ilmselge tõde ja ometi on seda nii raske teravalt ja värskelt meeles hoida.

Iga päev püüelda, sammhaaval ja nautlevalt, teadlikult ja ärkvelolevalt. Ma jätkaks seda juttu, kuid ma ei saa, sest mu mõttelennust sõitis julmalt ja järsku üle tõeline ilunaudingu laine, oooh, milline eufooria, milline eufooria lihtsalt sellest, et ma praegu lõpuks ometi leidsin sellele blogile tapeedi, mis lõpuks ometi lubab mul laiemaid fotosid üles riputada, ja ma sattusin hoogu ja hakkasin vanu piltidega postitusi uuendama ja neis olevaid väikseformaadilisi fotosid suurematega asendama, ja armun üha uuesti ja uuesti ja vau! Need vanad postitused naudingust koos fotodega, mis lähevad kohe võimsamaks mu silmis, kui pilt ei ole enam miniatuurne! Imeline!

Aga ma tulen tagasi. Instinktiivselt tajutavad arengud, millest ma pole veel jõudnud surnuks kirjutada. Vaikselt mullitavad kuskil pinna all ja voolavad väljapääsu poole. Teravnenud meeled, vahetum tajumine, teadlikkus ja arenev võime sellega suhestuda, selle kõigega midagi peale hakata. M(õttem)aterjali tekkimine on sarnaselt kõditavalt tuntav nagu kasvamine. Kõditab kuskil ja hiilib, täiesti tuntavalt tagaplaanil  ja salaja ärkvelhoidvalt. Olen põnevil ja naudin.

Written by michiko

Teisipäev, veebruar 23, 2010 kell 6:38

Lisa kommentaar

