michiko

“mina olin siin”

leave a comment »

Mobiiltelefoni kaheldava väärtusega kaameraga hetkeemotsioonist tehtud klõpsud on nagu omamoodi  fotopäevik, mis koosneb privaatkeeles jäädvustatud kogemusetükikestest. Ma pildistan neid asju, mida ma näen ja mis seostuvad selle hetkeemotsiooniga, ja neid pilte vaadates mulle meenub. Mulle meenub see silma paistev päike, kui ma Bocki nurgal loengute vahepeal sõpradega kohvi jõin. Mu läikivlillad ühekroonised ketsid. Mu triibulised sokid, mis on ostetud külmal kesksuvepäeval vanalinna 24h toidupoest, sest jalad külmetasid. Mulle meenub see tunne, kuidas oli ringi käia just neis asjadeis.. see varasügisene Tartu just nendes pükstes, just nendes sokkides, just nendes ketsides, just sellise ilmaga. Selliste piltidega saab nii hästi tunnetuste meelde jäämist süvendada, pildistades ennast – aga seda osa endast, mida ma ise näen, pildistada läbi oma silmade. See seob ümbruse ja enda, moodustades terviklikumalt isiklikuma pildi. Ja mida ma endast ikka näen.. oma jalgu, koti sisu, peegeldusi. Kihvt on vaadata neid pilte ja kujutada ette, et näen seda päriselt ja olengi seal ja taaselustada neid hetki, emotsioone, mõtteid, möödunud faase iseenda kogemustes.

bocki maja nurk

kuku klubi

filosoofiatudengite tutvumispidu

Written by michiko

Pühapäev, detsember 27, 2009 kell 1:56

Posted in egopäevikud, visuaal

Lisa kommentaar

