michiko

pehmusetekitaja

leave a comment »

Ma olen alati olnud üsna skeptiline blogisse videote riputamise suhtes, aga ma vist hakkan pehmenema. Ma ei tea miks, aga just see lugu tekitab  minus pehmust, seda ilu ja mõtte naudingusegust pehmust. Ma jään õhtul magama ja kuulan selle loo pehmeid algusnoote ja näen värvide ja valguste  sümbioosi mõnu, ma näen voodi kõrval põrandal istuva Elvis-Robbie suurepäraselt välja mängitud pilku, ma leban  udusuleteki all satiinlinade vahel nagu taevas ja ma näen neid klippe kus päikeseloojangu aroom nii imekaunilt mängib kokku Elvis-Robbie keha asendite ja liikumisega, ma sulan nende videos leiduvate värvitoonide peale, ma sulan nende värvitoonide ja valguse varjundite keskel, mul kõrvus kumab pehmus ja pehmus on kullakarva kurblikul kombel mu ümber ja keskel.

(Vaata fullscreenis.. et ilu mitte raisata.)

Written by michiko

Teisipäev, detsember 22, 2009 kell 3:08

Posted in naudingutaju, visuaal

Lisa kommentaar

