michiko

siinpool sood siuksed lood

leave a comment »

Ma olen viimaste päevade jooksul päris mitmest blogist lugenud, kuidas inimesed räägivad Twilighti vaatamisest kui millestki, mille siiani vaatamata jätmine nõuab kaaskodanike ees enese õigustamist ja välja vabandamist. See üllatas mind siiralt, sest mulle on jäänud pigem mulje, et välja vabandamist nõuaks pigem see, kui keegi Twilighti fännaks või umbes nii. Huvitav, kas see ütleb midagi rohkem mu sõprade või mu blogrolli kohta? Et mu tuttavad lähevad aina uutesse kaugustesse Twilighti maha tegemise ja selle autentsusetuse tõestamisega ja et teiste blogijate tuttavad lähevad uutesse kaugustesse selle fännamisega või hoopis et mul pole mitte millestki enam rääkida, ja üleüldse, juuksed värvisin ka omal kogemata lillaks?

Ma sain oma eks-blondilt punapeast majakaaslaselt hõbešampooni, mis on umbes selline kergelt tooniv šampoon, mis peaks blondile külmema hallika läike andma. Mul kunagi oli ka mingi sarnane asi, aga see ei töötanud eriti – ka mitte siis, kui ma seda peotäite viisi pähe toppisin ja seista lasin. Nii et mida muud see hõbešampoon ikka teha saab, eks? Nojah, tuli välja, et kui see on ikka mingi kange vene oma nagu mu korterikaaslasel, siis saab küll midagi teha. Näiteks mu juuksed üleni heledaks hallikas-lillaks värvida, täpselt sellist värvi nagu mõnikord pensionäriprouadel. Nojah.. ma olingi alati mõelnud, et miks nad oma juukseid halli asemel helelillaks värvivad. Tuleb välja, et see lillaks minemine toimub halliksvärvimise protsessi käigus! Halleluuja! Mul on pikad poolde selga ulatuvad hõbelillad juuksed!

Kusjuures ma kudusin omale enda lõbustamiseks eile mütsi. Kuna mul parasjagu muid lõngu kätte ei sattunud, siis müts tuli selline halli, helelilla ja heleroosa triibuline. Kui ma selle täna pähe panin ja irvitasin, et “vaata kui hästi see müts mu uue juuksevärviga kokku sobib, hahahaa”, siis mu teine majakaaslane ütles selle peale: “Noh, ma ei tea… ma ütleks pigem, et mütsi värvid lähevad sujuvalt su juusteks üle…”

Written by michiko

Reede, november 27, 2009 kell 10:07

Lisa kommentaar

