michiko

armuhetketarrend

leave a comment »

Oma kapisügavustes seigeldes leidsin midagi imetabast. Foto, kuhu veel filmikaameraga pildistav 15-aastane mina oli suutnud jäädvustada oma vanakooli jalgratastesse armumise hetke. Kuskil suvises õhtupäikeses jalutades tahtsin  ma üht vaateakent pildistada, kuid teravustama hakates jäi silma hoopis aknaklaasilt peegelduv seljatagune – ja jalgratas. Me sobisime nii hästi kokku seal hollandi kanaliäärsel vanalinnatänaval. Mis seal vaateaknal peegelduse taga oli, seda ma enam ei mäletagi. Ma olin tarretanud armumise hetke.

15

Written by michiko

Pühapäev, november 1, 2009 kell 4:53

Posted in visuaal

Lisa kommentaar

