michiko

see narkootiline lõhn

leave a comment »

Nii kõikevõitvalt ekstaatiline, et naudingust läheb süda pahaks ja vähegi piisavalt rahuldava õhukoguse sisse ahmimine muutub puhtfüüsiliselt võimatuks. Täielik nõrkusjõuetus kätes ja jalgades, mis ei lase võidelda järellainetustega,  mis võtavad keha üle võimust ja panevad selle liikuma täiesti oma suva järgi.. ma ei suuda lõpetada.  Õhku.. õhku… kuhu kadus kõik õhk ja miks ma seda sisse ei suuda hingata? Kõditab, igalt poolt kõditab, seestpoolt, see on nii hea, liiga hea, ma ei suuda seda taluda, seda on liiga palju, kogu mu sisikond keerleb. Mida kauem see kestab, seda tundlikumaks muutuvad aistingud, seda võimsamaks tajutav, seda võimatum taluda, seda relvitum ma olen, seda kõrgemale lendan.

Written by michiko

Neljapäev, aprill 2, 2009 kell 10:30

Posted in naudingutaju

Lisa kommentaar

