michiko

kevadekuulutajate ootuses

leave a comment »

Ühel hetkel sulaselgelt mõista, kuidas iga tegu ja käik ja sõna ja ilme ja tutvus ja arm ja valu ja mõnu või selle puudumine jäädvustub kokku minevikuks. Magad mõned päevad natuke maha ja mõned ja mõne veel ja järsku ongi mingis aspektis mitu kuud tühjust. Samas ma isegi ei tea, kas see üldse on natuke halb,  kas teisiti siis oleks tingimata parem, aga.. tühiseis on tühjus ja seismine, ei kõla ju kõige paremini. Ma ei tea.. ma ikka kuidagi idiootselt ootan seda kevadet. Mul on tunne, et SIIS algab kõik, et enne seda ei saa midagi teha, sest kõik, mis on  enne kevadet, on automaatselt asendustegevus. Aseaine. Mitte päris see.

Ma vist olen natuke kurb praegu. Ma igatsen soojust ja kõike, mida see mulle tähendab ja mida kaasa toob. Ma armastan õues olemist, seda seinadeta piiritult vaba lõpmatust, ning tahan seda tajuda ilma kaitsva polstrita. Ma ei kannata seda, et jahedas peab end soojalt sisse pakkima, et mitte ära külmuda, ma ei taha end salli sisse uputades kaitsta ega mantli sisse kössi tõmmata, ja kuidas saaksingi ma, kui tegelikult täiesti vastupidiselt jumaldan kaitsvate müüride langetamist, et täiuslikumalt tajuda. Külm teeb asjade käigu ebaloomulikuks samamoodi nagu polster teeb lämmatab tajud.

Kui vaid saaks kleidiväel paljajalu sellel roosilisel rattal tuhisedes tunda sooja tuult juukseid sasimas ja paljaid sääri kõditamas.

untitled-1

Kus olete te, jalgrattad, mu kevadekuulutajad?

rattariiul

Parema puudusel paitagem iseend fotodega. Mnjah.. Kopenhaageniski pole kliima kiita, aga vähemalt rattaid on seal paradiislikult palju.

mustang

Written by michiko

Esmaspäev, märts 2, 2009 kell 9:18

Lisa kommentaar

