michiko

liiga lihtne

2 kommentaari

Lugesin oma paar-kolm aastat vanu blogipostitusi ja nostalgia tuli peale. Need ajad, kui ma mõnikord olin omadega hästi katki ja tahtsin sellest blogida, aga kirjutada nii, et isegi  mu emotsioonide karusselli põhjustajad ja asjaosalised said mu postituse tegelikust mõttest täpselt aru vaid siis, kui nad olid piisavalt geniaalsed. Ma igatsen seda väljakutset. Kirjutada kõigest, mu raskeist hetkedeist, jäädes siiski kõrvalseisjaile mittemidagiütlevaks. See takistus pani mu fantaasia alati lendama.

Written by michiko

Neljapäev, jaanuar 29, 2009 kell 5:16

2 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Punane Hanrahan

    Reede, jaanuar 30, 2009 at 2:45

  2. ma olen seda umbes kakskümmend korda alustada üritanud, aga pagan, tõesti.. mul pole pooli teemasid üldse kajastatud, nii et ma jään alati kuskile kinni ja ma arvan, et praegu ei tule sellest midagi välja..

    michiko

    Laupäev, veebruar 14, 2009 at 4:47


Lisa kommentaar

