michiko

superskeemid

leave a comment »

Ma otsustasin üleeile õhtul omale veini kallates, et enne 2. jaanuari ei tee ma mitte üht kasulikku liigutust läheneva sessi heaks, või noh, kui ma just väga ei taha, mistõttu naudin ma täna täiuslikult süümekavaba enesele kõige lubamist. Oot-oot… ma ju teen seda kogu aeg? Misiganes. Täna panen ma sellesse veel rohkem oma hinge.

Igal juhul, ma olen hommikust saati tõtt vaadanud Chalice’i Supervõimetega. Iludus lebab minu ja klaviatuuri vahel, hoolika pilgu all, ja ma tegelen mõnu edasi lükkamisega. Vaatan Supervõimete avamata pakki ja näen vaimusilmas neid avastamisi, mis mind ees ootavad. Samal ajal vaatan Sex and the City esimest hooaega, mis mulle just arvutisse ilmus.

Ma ei tea.. pool aastat ma olen kannatamatult mõelnud, et kui ma selle Supervõimete plaadi lõpuks kätte saaks, siis ma kuulaks selle kohe ribadeks või midagi, aga praegu.. kui ta lõpuks mu laual vedeleb.. ma naudin seda väikest enda üles kütmist. I can start listening to the CD any time I want. Seda võimu tunnet tahan ma mõnda aega nautida. See on seda väärt.

supervoimed

See viis, kuidas ma selle plaadi sain, oli ka eriline. Ma ei osta eriti plaate. Finants eriti nagu ei võimalda. Kui aus olla, siis ainus plaat, mille ma ise ostnud olen, on Chalice’i Taevas ja Perse. Aga Supervõimed on must-have. Niisiis, kuna meil sõpradega on enamasti selline jõulukingituste mitte ostmise skeem tavaliselt (mitte mitte tegemise skeem, teha võib küll, kui tuju on), siis leidsin ma suurepärase viisi. Niisiis kinkisin ma sõbrannale jõuludeks võimaluse mulle minu raha eest Supervõimed kinkida:P Sellisel viisil on palju lihtsam mõnuga seda raha maksta kui poes kassiirile, ja teiseks – see pakiti ära ja ma sain seda oodata nagu päris kingitust. Või noh, see ongi päris kingitus. Kingitus endalt ringiga mulle endale:)

Täiendus: Leidsin, et plaadihoidja plastikus on väike nunnu pragu sees. Tundub, et rajud aastavahetuspidustused jätsid sinna omad jäljed. Aga see läheb sellisesse mälestus-märgi kategooriasse (loe seda ja seda). Teeb selle veel rohkem minu omaks. Ja muidugi.. plaat on perf. Lihtsalt perf.

Written by michiko

Neljapäev, jaanuar 1, 2009 kell 3:46

Lisa kommentaar

