michiko

minu truu sõber

6 kommentaari

Ma hakkasin täna mõtlema, kui palju teed ma joon. Ma ei tea, täna läks loendamine sassi kuuenda kruusi juures. Ma armastan teed,  see on nagu kruusitäis jumalikkust, ja mul pole õrna aimugi, mis selle nii heaks teeb, ausalt. Aga üks on kindel, teejoomisel on lisaks teele endale veel üks oluline komponent – nimelt kruus, millest teed juua. Ma arvan, et igaühel on omad eelistused, mis puutub kohvi- või teekruusidesse.. ei pea tingimata lemmikut olema, aga eelistused on kindlasti. Ja kruus on oluline! Seega.. teejoodik nagu ma olen, on mu kruus tavaliselt mu vahetus läheduses ja seega veedame me üsna palju aega koos. Siin ta on – minu truu kaaslane.

mu-teekruusMis see on, mille järgi me omale kruuse valime? See konkreetne teekruus on tavaliselt mu esimene valik, sest ta on piisavalt suur, ja piisavalt paks, et teed kaua kuumana hoida, kuid tema kõige parem omadus on tema sang. Suurepärane sang.. ülimugav. Tihti on kruusidel selline pisike ja ebamugav sang, millest täis ja kuuma teekruusi on üsna egamugav hoida.. aga see.. no vaadake ise. See sang räägib iseenda eest.

Mis teesse endasse puutub, siis.. igasugune roheline. Puhtalt. Tavaline, lisanditega, igasugune. Hommikuti töötab tavaliselt kõige lihtsam variant – gunpowder koos vanaema aiast korjatud piparmündiga. Mmm… lihtne ja suurepärane. Kui rohelisele vaheldust vaja on, siis must “tõrvatee” teeb selle triki imeliselt ära – lapsang souchong ja nii suitsune kui võimalik. See tee lõhnab nii vingelt, et seda tõrvast naudingut õhus on kaugele tunda, see on selline.. freaky kind of excellent.

Täiendus: Muidugi kruusi välimus on teine asi. See valge kruus, noh, ta on selline tagasihoidlikum, aga samas ikkagi selline.. pisut minulikul viisil tagasihoidlik. Mitte iseloomutult tagasihoidlik. Kui te tema kaaslast näiksite, saaksite väga hästi aru.. aga kahjuks tema paarilist ma ei viitsi enam pildistama hakata täna. AGA! Kuna ma juba sain hoo sisse, siis ma näitan üht paar aastat tagasi tehtud pilti oma teisest lemmikkruusist, mis näeb juba palju rohkem mina välja.

Mu kuldkollane kullatud  Klimt, otse Pariisist. Ja kuidas teisiti serveerida kulda, kui mitte uhke purpurse sameti taustal, just nagu kuningapere oma kroonijuveele? Kui aus olla, siis nende piltide sarnasus üllatab mind ennastki. Ma olin selle vana pildi  peaaegu juba unustanud.. Minu silmailu. Aga kuldkruus pole igapäevane, ja mitte sellepärast, et iga päev pole pidupäev, vaid sellepärast, et kuldkruus pole nii suur ega nii mugav.. kuigi see on väheoluline, sest sellise kaunitari nimel olen nõus silma kinni pigistama, aga riskida teda iga päev nõudepesumasinasse panna? See kruus on liiga ilus nõudepesumasina jaoks.

Written by michiko

Esmaspäev, detsember 29, 2008 kell 10:00

Posted in naudingutaju, visuaal

6 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Juhhei! Aga kas sa tead, et selliseis kohvreis, nagu sul seal esimese pildi peal kruusi all – selliseis hoian mina oma plaadikogu!:)

    Punane Hanrahan

    Neljapäev, jaanuar 1, 2009 at 5:54

  2. Ausalt, kui mul oleks plaadikogu, siis ma hoiaks ka seda seal. Niikaua see Õismäel kortermaja trepikoja kõrvalt leitud kohver ootab tühjalt. Ootab midagi, mida ma seal hoida tahaks:)

    michiko

    Neljapäev, jaanuar 1, 2009 at 6:03

  3. Oot-oot, aga miliist teed jood? Lemmikud? :)

    Bobs

    Pühapäev, jaanuar 4, 2009 at 12:14

  4. Kõikvõimalik igasugune roheline puru. Vaata postituse kolmandat lõiku;).

    Punaseid, puuviljasegusid ja rooibost, üldiselt ei joo. Puuviljateed olid mu hüppelaud.. nagu kohvigagi. Kunagi kui ma veel üldse teed ega kohvi ei joonud, siis kõigepealt hakkasin ma nescafe 3in1 kohvi kaanima malevas, tulin linna tagasi ja ma leidsin, et pähklisiirupiga cafe latte on isegi parem… ja sealt edasi piimaga kohv ja.. tagasi pole läinud. 3in1 on 50% suhkur, see pole kohv. Lattet joon ka väga harva nüüd, cafe latte on pmst suurepärase kohvimaiguga soe piim, mitte kohv :P. Samamoodi oli puuviljatee mu hüppelauaks rohelise ja kõiksuguse muu tee jaoks. Tegi oma töö ära ja jäi seljataha:).

    michiko

    Teisipäev, jaanuar 6, 2009 at 2:50

  5. Hangin endale prillid :P

    Tänan vastuse eest!

    Bobs

    Neljapäev, jaanuar 8, 2009 at 9:30

  6. :)

    michiko

    Neljapäev, jaanuar 8, 2009 at 10:54


Lisa kommentaar

