michiko

spa nimega pöff

leave a comment »

Pöff. Kas ma pean veel midagi lisama? Palju häid filme.. palju. Tänases menüüs oli üks muusikadokumentaal, film Patti Smithi elust, Eluunistus. Ligi kaks tundi mõnusaid vaibe. Film töötas suurepäraselt, ma mõistsin, et mingis mõttes olen viimasel ajal natuke kaugenenud oma kaineltpurjus ujumisest, ma mõistsin, mul läks aega, et lainele saada, aga ma sain, ma sain, ma ujusin, ma driftisin, sain hoo sisse ja nautisin vahepeal filmi kinnisilmi, ma tundsin end nagu oleksin leidnud ukse imedemaale oma silmad kinni filminautimisega, ideed mu peas hakkasid lendama. Ühel hetkel oli mul välkselt selge, mida teha oma seinadega, millist riiulit teha, kuhu paigutada seinakell, ja millise seinakella ma omale tegema peaks ja.. oota, kus ma olen?  …  pimedas ruumis koos grupi inimestega, kes vaatavad filmi. Nagu film oleks ainus asi, mis seal ruumis sel ajal oli.

Suurepärane. Võiks ju arvata, et filmil oli midagi viga, et mu tähelepanu endal kogu aeg ei hoidnud ning osa filmist nägemata jäi, aga ei, oo ei, film töötas imeliselt, inspireeris, motiveeris, ja tegi spa-hoolduse mu naudingutajule. See annab linateosele omaette väärtuse. Nagu tripivahend. Tarbid nii palju  kui vaja, aga ta pole õhtu ainus artist. Ning pärast filmi lõppu sain ma doosi kvaliteetset privaataega iseendaga krahli inimtühjas suitsuhoovis. Õhk oli vaikust täis ja vaibist paks. Ma tahaks kogu aeg sellisel intensiivsel viisil oma keha ja selle hoiakut tajuda. Pole juttu. Ainult taju. Jalutasin läbi vanalinna, sirge seljaga ja hõlmad lahti,  suur soe sall pesana ümber, mu kõnnakust õhkus meelerahust õnnelikkust. Ma tean.. ma tundsin seda.

Written by michiko

Neljapäev, detsember 4, 2008 kell 1:58

Posted in naudingutaju

Lisa kommentaar

