michiko

vahelejäänud ööune järgne mölapidamatus

with one comment

“I love it when a plan comes together,” ütleks ma, kui oleksin John ‘Hannibal’ Smith. Aga ma ei ole, ja seetõttu pole ma ka suurem asi plaanide tegija, ja paratamatult on mu lemmikplaanid ikka need, mis sünnivad selleks, et su tegelikkuses olemasolevad plaanid ära rikkuda. Ei tea, mulle tundub, et plaane tehakse ainult selleks, et need saaksid ebaõnnestuda, et miski muu saaks toimuda. Probleem muidugi on selles, et kui sa mõtled, et sa teed mingid plaanid ainult selleks, et need ebaõnnestuks ja midagi ägedamat juhtuks ja sa natuke nagu tead ka, mis see äge võiks nagu olla, aga sa seda kõvasti välja ei ütle, siis see kuulub ka plaani juurde ja need uued ägedad plaanid ei sisalda seda sinu “mul on küll plaanid, aga kui need läbi kukuvad, siis äkki juhuslikult juhtub see ja see”-asju. Enamasti. See ka ei tööta, et kui sa mõtled, et ägedaimad peod on siis, kui sa juhuslikult sinna satud, kui sul TEGELIKULT on vaja hommikul eksamile minna ja TEGELIKULT pole sa kolm ööd üldse maganud ja sul oleks seda teist ja kolmandat vaja teha, ja kui sa siis istud kodus ja mõtled, et “hmm, ma peaks tegelikult miljon muud asja tegema, aga sellistel hetkedel välja minnes on parimad peod, äkki peaks mõne peo otsima?” siis see üritus on asjade voo liigne pushimine ja sellest ei tule enamasti midagi välja.

Pagan, ma ei tea, mis see postitus nüüd oli.. kas ma tegelen lihtsalt õppimisse pausi tegemise eesmärgil JUHUSLIKULT tekkinud kirjahooga või ma lihtsalt nendin üle asju, mis tunduvad juba ilmselged, aga no kurat… ma AR-MAS-TAN plaanide juhuslikult täiuslikku kujunemise protsessi. No seda, et sa jõuad viiskend korda mõelda, et kurat küll, aga lõpuks jõuad ringiga ikka sinna, kuhu tahtsid, ja siis hindad seda veel rohkem, sest peaaegu jäid juba ilma ja..

Written by michiko

Neljapäev, oktoober 30, 2008 kell 12:52

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. I can’t help it, I just love it!
    and yes, gibberish

    muusa8

    Pühapäev, november 2, 2008 at 8:01


Lisa kommentaar

