michiko

sassiläinud unenäod ja reaalsus

leave a comment »

Mõni aeg tagasi läksid mul reaalsus, unenäod ja unistused segamini, oli ainult mingi keerlev sündmustik, mingi paitav, mu armuke elu. Sellele järgnenud hommikul ärkasin  vara. Kuidagi hästi sujuvalt, raske  oli eristada üht olekut teisest, ja sellest millestki ilmselt unelaadsest ma  pigem libisesin vaikselt tõusva päikese valgusesse rohelist teed jooma. Omapäraselt soe tunne oli. Lõpuks ei jäänud muud üle kui panna selga suur kaharalt lehviv lilleline seelik ning lasta sel tantsida mu valge jalgratta tuules, saatjaks merelt vastusillerdav hommikune päike.  Mingi uskumatus asjade käigu nauditavuse ootamatusse viisi.

Sõidan varahommikuselt tühjadel teedel, sees õrnalt armas tajutavus. Viimase kaheteistkümne tunni sündmustest kees kokku gurmaani-klassi heaollakompott. Etteplaneerimatu. Mitte selline roog, mida kaks päeva varem juba mõtteis küpsetad ja mille jaoks varakult häid toiduaineid otsima lähed.. just selline, et lähed  õhtul kööki kindla teadmisega, et midagi head süüa seal pole ja siis avastad kapi taganurgast unustatult ammu varuks ostetud paki kuskussi ja sügavkülma viimasest sahtlist parima segu külmutatud köögivilju ning teed neist mingi toidu, mis tänu vähestele ootustele (sest sa teadsid, et sul valitseb köögis peaaegu tühjus), valmistamise lihtsusele ja positiivsele üllatusele maitseb just eriliselt hästi. Toimunu oli täpselt selline tühjast köögist suhu kukkunud kuskuss köögiviljadega.

Mis sellest oli päris, mis unes, mis unistusteis? Kas tõesti.. oli kõik päriselt? Mu kaharalt lehviv lilleline seelik tantsib hommikupäikeses mu valge jalgratta tuules ja mu blondide juuste vahelt vilksatab õrnarmast soojust tajuv naeratus.

Written by michiko

Teisipäev, oktoober 14, 2008 kell 12:25

Lisa kommentaar

