michiko

but it’s better if you do

3 kommentaari

Ei tea.. sellest ikka ei pääse. Minu seksikate lugude top, või tähendab, vähemalt üks neist.. mis ei pretendeeri mingile pildi andmisele, pole mitte kuidagi üldine ning esindab vaid konkreetselt üht kindlat vaibi.

  • Damien Rice – Woman like a man
  • John Mayer – Your body is a wonderland
  • 30 seconds to Mars – The Kill, From Yesterday ja Fantasy
  • Pink – Fingers
  • The All-American Rejects – Dirty little secrets
  • Cauterize – Still breathing
  • Panic! at the Disco – Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

See on pisike osa. Need on lood, millesse uppununa olen jalutanud üksinda mööda tänavaid, hingates neid laule, silmad pimestatud, ükskõik kas pimestatud sellest, et nad on kinni või lihtsalt naudingust, mis on nii kõikevõttev, et mu silmad on lahti, aga ma ei näe, selline tunne nagu tajuks iga viimset kui rakku oma kehas, selline tunne nagu iga rakuga tahaks edasi anda seda tunnet sees, nagu mu vaimsus oleks muusik ja kõrvaklappidest kostuv muusika oleks see inspiratsioonina kõlav heli muusiku peas, ning mu muusik, mu vaim, mängiks kõikide instrumentide aseainena mu kehaga. See on uskumatult erutav… all the way. Kui katarsis on vaimne orgasm, siis see on midagi orgasmi ja katarsise vahepealset. Üksinda pimedatel tänavatel jalutades.. Ja kui pärast seda suitsetada, siis seda saab igal juhul post-fuck suitsuks kutsuda.

Written by michiko

Kolmapäev, oktoober 1, 2008 kell 6:17

Posted in naudingutaju

3 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. selliste sõnadega saab terveid sõnaraamatuid luua.

    mis meil on juba?
    post-fuck kirjandus vs pre-fuck kirjandus
    post-fuck muusika vs pre-fuck muusika

    kas post-fuck suitsudele pre-fuck suitsud ka vastanduvad? pre-fuck on vist närvide rahustamiseks – post on nende TAASrahustamiseks vms.

    ainult et kirjandus ja muusika ei ole vist päris PÄRIS-fuck kategooriate alla kuuluvad, kui sa minust õigesti aru saad.
    peaasi on see, et naudingutaju kategooriatesse kuuluvad postitused tähendavad alati, et meie michikonill on headel radadel. seda on hea kuulda :).

    komatoos

    Kolmapäev, oktoober 1, 2008 at 10:23

  2. pre-fuck suitsud võivad olla osa võrgutamisest

    headel radadel jah.. kuigi kuidas need laulud mulle pähe hüppasid? sõitsin ülikooli poole bussiga ja mul oli tunne, et justkui poleks kolm päeva magada saanud (liiga intensiivsed unenäod.. hommikul ärkasin nagu olekski öö otsa ringi trambeldanud) ja liigsest väsimusest tingituna otsustasin bussis viimasel ajal tavapäraseks saanud lugemise asemel ipodilt tolm pühkida ja vaata aga vaata, mis sealt tuli…

    SEEGA ma saan jälle jõuda tagasi sinna, et kuigi mul polnud ärgates üldse värske tunne ja kräpp.. siis ma leidsin kähku vahendi, kuidas ikka end naudingusse uputada. mitte küll lugemise ja ideedemõnus suplemisega, aga teisiti.. hell yeah.
    naudingut otsida on.. nauditav

    michiko

    Neljapäev, oktoober 2, 2008 at 12:27

  3. mu arust on pre-fuck suitsud vahel väga tähtis osa võrgutamisest. selline sõnadeta võrgutus, kus mõlemapoolne nauding on õhus väga hästi tajutav

    muusa8

    Kolmapäev, oktoober 8, 2008 at 5:07


Lisa kommentaar

