michiko

õigevaibikompott

leave a comment »

Täna ma armastan Eesti Ekspressi. Näiteks sellepärast, et ma sain hommikusöögi kõrvale lugeda kaks lehekülge Viidingust ja loengust koju jõudes veel lehekülje Viidingust-Rujast. Hilisõhtuse teekruusi kõrvale pakuti mulle lausa telesaadet, kus ajasid koos juttu Mihkel Raud, Nõgisto, Rannap ja Haagma. Mu hommikune heldimus, kus Tõnis Kahu kirjutas, et soovis noorena olla Viiding sai justkui suhkrutüki kohvi sisse, kui Raud lõpus eelmainitud tõdemust kordas ning lisas, et tema soovis noorena olla Nõgisto.

Arvestades seda, et ma avastasin enda jaoks vanad superstaarisaate osad alles hiljuti ning mu värskelt kõrgenenud huvi ka selle žürii vastu (eelkõige just Rannap ja Mihkel) ja lisades sellele mu Ruja-kiindumuse, mis samuti just viimasel ajal on veelgi süvenenud (oma osa selles on mänginud ka Ruja rockooper) (eriti Nõgisto osas, kellele ma varem kahetsusväärselt vähe tähelepanu pöörasin) ja need tunnid, mis ma viimastel nädalatel hiljuti vanemate raamatukapisügavustest leitud Viidinguga olen veetnud, ja kuna ma joon kohvi maksimaalselt ühe tüki suhkruga, siis seekord ütlen, et sortsuke piima kohvi sisse oli mu täna pärastlõunane avastus, et ma saan koolis minna Tõnis Kahu loengut kuulama (sissejuhatus popkultuuri).  Nii ilusti sulasid asjad kokku. Ekspress suutis igal juhul täna pakkuda paraja naudinguelamuse mu viimase aja vaibe tabades ning seda mõnusalt õigetel hetkedel.

Written by michiko

Neljapäev, september 4, 2008 kell 11:35

Lisa kommentaar

