michiko

olümpia

leave a comment »

Kuigi selle olümpia suur staar Michael Phelps pakub mu teleekraanil vägevat vaatemängu, siis paraku nüüd ma pean tunnistama, et keegi trumpas ta minu jaoks siiski üle. Minule kui endisele kergejõustiklasele, kelle kõige-kõige lemmikum ala on alati olnud sprint, on 100m paratamatult pilku ekraanile naelutav sündmus. Ja need jooksud, mida Usain Bolt viimastel päevadel teinud on… tõesti. See eeljooks, kus ta oma sõnade järgi jooksis alguses 50m ja siis lasi inertsist edasi, see poolfinaal, kus ta tegi aeglase stardi, jooksu keskel paar kiiremat sammu ja peaaegu sörkis üle finišijoone, saades jooksu aja ikka kõigest sajandik aeglasema kui olümpiarekord.. ja lõpetades selle finaaliga. Selle finaaliga, kus mees 100 meetri viimase kolmandiku ajal juba käsi laiutas ning enne finishit jõudis käega vastu rinda lüüa ja niimoodi maailmarekordi joosta.. ma ei tea. See on üks haige jamaikalane. Lihtsalt erakordne, lihtsalt ilus, Usain oma kuldsete naelikutega.. oeh. Temal on varu veel küllaga. Ma tahan juba meeste 200m jooksusid näha.. Vägev :)

Written by michiko

Laupäev, august 16, 2008 kell 8:47

Lisa kommentaar

