michiko

tak! tak?!?

with one comment

Hästi normaalne on iga kahekümne minuti tagant kuulda õuest: “JÄRGMINE PEATUS – *** TEE”. Eriti huvitav on see sest 1) meie maja ei asu selle tee kõrval, kus bussid sõidavad, 2) meie maja pole isegi selle maja kõrval, mis on selle tee kõrval, kus bussid sõidavad, 3) vaid hoopis on meie aed selle aia kõrval mis on selle aia kõrval, mille lähedalt bussid mööda sõidavad. Vähetähtsad pole ka tõsiasjad, et 4) ma ei ole mitte kunagi enne täna hommikut kuulnud, et järgmise peatuse nime teatamine bussist kostuks kasvõi õue kasvõi väga vaikselt, kuigi ma vahepeal praktiliselt elasin oma rõdul ja pidevalt kuulsin busse mööda sõitmas, 5)  nüüd võib õue lausa mainimata jätta, sest see kostub tuppa(!), 6) ja nagu selgus, ei päästa sellest ka akende-uste sulgemine (ja meil ei ole papist maja ega papist uksed).

Seda on selgemalt kuulda kui jäätiseauto üürgamist pühapäeviti! Huvitav, kas ma ärkan homme selle peale, et “JÄRGMINE PEATUS – ***”? Või oletame ma magan lõunani ja bussid hakkavad sõitma varahommikul – kui ma magan 6 tundi nii, et ma kuulen, et JÄRGMINE PEATUS .., kas see hakkab mu unenägusid mõjutama? Kas ma hakkan igal hommikul nägema mingeid paanilisi bussi-unenägusid? Ma juba kujutan ette. Varsti on esimene hommikune lause mul mitte “tere hommikust” vaid “järgmine peatus”.

Aga see selleks, tegelikult on asi nii, et mul just kostis õuest JÄRGMINE PEATUS(!!!). TAK võiks oma helisüsteeme kontrollida. Ulme.

Written by michiko

Neljapäev, august 14, 2008 kell 10:12

Posted in mis valesti läks?

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. wtf. päris kole lugu :D

    Hullumaja Puhvet

    Teisipäev, august 19, 2008 at 2:15


Lisa kommentaar

