michiko

distract me not

leave a comment »

Ma harjutan end müraga. Ma harjutan end lugema ja mõtlema samal ajal kui mu kõrval mängib sõnadega muusika. Ma alustasin vaikselt, ja kui ma loen ja muusika mu mõtteid enam ei sega, siis ma panen natuke valjemaks. Pagan, mul on kodus alati olnud vaikus, kui mul seda vaja on olnud. Nüüd mul on raske keskenduda, kui kõrval keegi räägib või kui kuskil mängib sõnadega muusika. Not for long! Ma ületan end!

Written by michiko

Neljapäev, august 7, 2008 kell 3:09

Lisa kommentaar

