michiko

lovemarks

leave a comment »

Üleeile ma kirjutasin, kuidas mu truu plärakast sai oma ekraanile kaks armastusekriimu. Üks põhjus, miks mulle need täkked nii mulle nii armsaks said peitub selles, et minul endalgi on mõned selliste lugudega armid nahal. Ja ma kannan neid uhkusega, need meenutavad mulle ilusaid hetki.

Ükskord me kallimaga sõitsime jalgratastega ja olime ajuvabalt õnnelikud, nagu noored armunud ikka, me sõitsime ja naersime ja sõitsime, üritasime sõita nii lähedal kõrvuti, et saaks musi teha, üritasime ja saime hakkama ja proovisime veel ja lõpuks oli see meil nii hästi käpas, et me oma õnnelikkuses lõpetasime teepervel, rattad üksteise otsas hunnikus, mina kõige all, üleni tolmune ja ma naersin ja naersin ja naersin ja ma nägin välja nagu tuhajuhan, sest seal oli nii tolmune ja ma olin poolvigane ja temaga ei juhtunud midagi, aga ometi olin mina see, kes naeris, ja tema see, kes oli ehmunud ja mures, mu jalg oli verine ja valus, aga mina ainult naersin, ma olin nii õnnelik. Mu paremal jalal on siiani ümmargune arm. Kogu see armas moment on minuga kogu aeg kaasas.

Samamoodi pole mu kunagisest huulerõngast alles jäänud väike arm minu jaoks mingi iludefekt, sest sellelgi on oma sümboolsus. Ühest küljest mälestusena sellest perioodist, teisest küljest.. huulerõngad on minu silmis uskumatult seksikad. Ja kuigi mul endal enam seda pole, see ikkagi on osa minust ja mulle meeldib see märk mu näos. See on selline pisike ja esmapilgul märkamatu, aga see ongi armas.. see ei pea silma karjuma, aga ma tean, et see on seal.

Mul on veel mõned sellised armid, millel on oma Lugu ja tähendus. Ja midagi kaunist on neis armides. Need on osa minust.

Written by michiko

Reede, august 1, 2008 kell 5:53

Posted in mõttelend

Lisa kommentaar

