michiko

oh, the mindblowing feeling of being alive

2 kommentaari

They say a change goes a long way, and right now I feel like I’ve closed the basement door and opened one to the balcony. Speaking of which, I just spent some quality time with my balcony, my high heels, my cigarettes, the summer-nightish air, and myself.

It’s weird how we can have doubts in ourselves so that the doubts are so deep inside they’re even hidden from ourselves. Doubts that stop us achieving what we think we really want. Seeing them is enlightening and dealing with them is interesting. Conquering even them, even slightly… now that is nourishing.

Written by michiko

Neljapäev, juuni 5, 2008 kell 12:33

2 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Armuline preili, mulle tundub, et teie blog on järgmine, mis mulle väga meeldima on hakanud ja mille püsilugejaks ma ilmselt saan. Ma ei tea, kas te võtate seda heaks või panete pahaks?

    Aga teie kirjutisis on mingi teatav meeleolu, teatav hoiak, mis mulle tohutult sümpatiseerib, kuid mida ma juba mõnda aega kusagil kohanud pole (need blogid, mis minu hiigelpikas blogrollis on, meeldivad mulle enamasti muil põhjusil).

    Igatahes – ma ei tea, kuidas te seda vastu võtate, aga ma olen teie kirjutamisviisile (ja sedakaudu kindlasti ka teie isikule) oma sümpaatiat väljendanud:)

    Vabandust “teie” vormi pärast, aga teie kammerlik ja diskreetne väljenduslaad kohe nõudis taolist pöördumist. Kui teile rohkem meeldib, võime ka “sina” peale minna.

    Punane Hanrahan

    Pühapäev, juuni 8, 2008 at 10:08

  2. Oo, ma olen meelitatud :) Ning sina peale minemise vastu pole mul küll midagi.

    michiko

    Esmaspäev, juuni 9, 2008 at 10:52


Lisa kommentaar

