michiko

mmm

leave a comment »

“Kuid Brissenden jäi talle alati mõistatuseks. Hoolimata askeedinäost, elas selles kõdunevas kehas avameelne elunautija. Ta ei kartnud surma, naeris kibedalt ja küüniliselt kõigi elu külgede üle, ja ometi, olles ise surmasuus, armastas ta elu, armastas seda viimase aatomini. Teda piinas pöörane iha elada, erutust tunda, “vingerdada natuke aega kosmilises tolmus, millest ma olen tehtud”, nagu ta seda ise kord sõnastas. Ta oli kasutanud narkootikume ning teinud palju imelikke asju, otsides uusi elamusi, uusi erutusi. Nagu ta Martinile rääkis, oli ta kord kolm päeva olnud joomata – ta oli seda teinud vabatahtlikult, et kogeda kirjeldamatut naudingut, mida sellise janu kustutamine pakub. Kes või mis ta oli, seda ei saanud Martin iialgi teada. Ta oli inimene ilma minevikuta, kelle tulevikuks oli peagi haud ning kelle olevikuks oli kibe elamise palavik.” (mis muu kui Jack Londoni “Martin Eden”)

Kaif, kaif, kaif. Ja ma loen ja ma veeretan neid sõnu oma suus ja mõtteid enda ümber ja see paitab mind nagu naudingulaine, mm, ja need sõnad, need sõnad, ahhh… joovastav. Just nagu, teate, kui ma toon aidast oma vanakooli Valge Kaunitari ja viin ta tänavale ja panen muusika mängima ja istun ta selga ja väntan, mu eriti mugav kullake, siis… need esimesed paarsada meetrit mul on selline pilvitav kaif, et mul tulevad pisarad silma ja naudingulaine käib üle keha ja ma olen lihtsalt voolus. Mu nauding… ja jah.. nauding on mu lemmiksõna. Nauding on mu lemmiksõna, mu lemmikolek, mu lemmikaroom, mu narkootikum. Mul on uskumatu sõltuvus naudingust, mis paneb mind naudingut igalt poolt otsima. Ja leidmine on ainult vaevumise küsimus. Issand, ma olen nii kuradi väsinud praegu, et see on nii faking hea, sest ma lähen oma imemõnusasse voodisse ja ma saan lihtsalt olla ja nautida seda siledat voodipesu vastu paljast ihu.. mmm.

Ma olen nautimisest pilves.

Õigest sõnadevoolust jään ma ka pilve… Sõnadevool.. tule mängi sõnadega, keeruta, voola ja naudi, sõnades.

Written by michiko

Esmaspäev, aprill 28, 2008 kell 10:55

Posted in naudingutaju, raamat

Lisa kommentaar

