michiko

munadest… või siiski mitte

leave a comment »

Üks mu lemmikhommikusööke on mingil minu viisil tehtud munaroog, mis raudpolt sisaldab sibulat ja kuumutatud tomatit. Ülejäänud komponendid olenevad tujust ja olemasolevatest ressurssidest, näiteks krevetid, merevaik, juust, sibulaga koos praetud sink, oliivid – you name it. Nüüd juhtus aga mingi eriti kummaline lugu, meil said kodus munad otsa (pole ime, kui lisaks kõigele muule andsin ma ka ahjule valu ja küpsetasin pavlova jaoks beseed ja tegin õhtusöögiks quiche’i) ja juhuslikult unustasid kõik kaaselanikud pidevalt munade ostmise ära. Kuni selleni, et täna hommikul ilutses mul külmkapi ülemise riiuli paremas nurgas üks suur karp mune, nii et ma otsustasin võimalust kasutada ja neid hommikueineks vormida.

Mõeldud-tehtud, juba tee joomise ajal panin tomatitükid pipra, basiiliku ja oliiviõliga panni kaane alla küpsema (eriti (aja)vaese mehe variant päiksekuivatatud tomatitest, aga maitseb ikka jumalikult). Mõne aja pärast läksin siis ülejäänud toiduaineid välja otsima ja pidin lõpuks tõdema kurba tõsiasja, et sibulat pole. Sibulat! No mis mõttes, sibulat on ju alati! Aga sibulat ei ole. Tõbine nagu ma olen, mõtlesin, et proovin küüslauguga.

Ja no vot sellest avastusest ma rääkida tahtsingi. Igatahes lõppkokkuvõttes selgus, et minu sibula ja tomatiga munapuder ei ole mitte sibula ja tomatiga munapuder vaid praetud sibul munaga, millele võib, lisaks munale, lisada küpsetatud tomateid ja muud tavaari. Märkasite erinevust?

Sibulata seda rooga igatahes enam ei tee, aga küüslaugu lisamine pole sellegipoolest halb mõte.

Written by michiko

Teisipäev, aprill 15, 2008 kell 10:04

Lisa kommentaar

