michiko

kuidas hommikul voodist välja saada?

with one comment

Kui teil täiesti juhuslikult on kahekorruseline tuba, kus üleval on magamistuba ja all töölaud ja kõik ülejäänu, ja juhuslikult selleks põrandamaterjaliks, mis kahe korruse vahele jääb, on täispuitlauad, siis mul on üks suurepärane soovitus, kuidas reede hommikul kohe ärkvele saada, mitte edasi magada, mis sest et uni on mõrvarlik! Igatahes, tehke nii: pange veeklaas kuhugi telefoni vahetusse lädusse, nii et kui ühel kaunil momendil hakkab äratuskell kisama, siis on teil võimalik telefoni haarates sujuvalt veeklaas ümber lükata. Seejärel on päris mõnus sellise “Mhhhhhhhh!” heli saatel voodisse vedelema jääda ja tekk üle pea tõmmata ja loota, et äkki vesi kuivab ise ära. Kusjuures, ausalt, ma olekski vist seda ignoreerinud, aga vett lendas ka mu raamaturiiulisse natuke, nii et ma kobasin pimeduses ja kontrollisin, et kõik oleks ikka kuiv.

Kõige parem oli aga alles ees: nimelt see vesi valgus laudadevahelistesse pragudesse ja voolas edasi kuni saabus uks suurepärane oksakoht, mille kaudu Wasseril oli võimalus laskuda alumisele korrusele ja hakata tilkuma täpselt selles piirkonnas, kus mul on raamatute ja ajakirjade hunnikud ja õpikute virnad. Sellest piisab, selgus. Vähemalt minusugusele raamatuarmastajale, sest järgmisel hetkel ma olin paaniliselt alumisel korrusel, tõstsin raamatuhunnikuid ühest kohast teise ja kuivatasin haardeulatusse jäänud sokkidega (!!) paberiservi.

Hiljem, kui päästetööd olid valmis, tuli mulle meelde KUI unine ma hetk tagasi olin olnud, lamades pehmes, soojas voodis… ja ma naersin! Ahh! Järjekordne elu vimka, mis ühelt poolt on masendavalt tüütu, aga samas tõeline päästja. Muidu ma ilmselt poleks enne poolt päeva küll kooli jõudnud. Joon hommikust rohelist teed piparmündiga ja naeratan.

Written by michiko

Reede, veebruar 1, 2008 kell 7:10

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. *naerab armastavalt oma kalli Linnu tüüpilisuse üle*

    Ave

    Laupäev, veebruar 2, 2008 at 3:59


Lisa kommentaar

